saya bakal pengurus liverpool

saya bakal pengurus liverpool

Jumaat, 31 Oktober 2008

SYUKUR

aku yang memandang di dalam lubuk hati
mencari cari zat rahsia yang katanya tersembunyi
aku yang melihat
alam meliputi wujud menyertai

lalu ku pindahkan alam ke dalam mata hati

aku mengerti
aku hakiki

segala yang terjadi
di langit dan di bumi

dunianya tiada fantasi
pelik dan benar..
kadaq dan kadar..

kau berilah ku kekuatan
agar dapat ku hindarkan segala kesesatan
usah kau biarkan
nafsu ku terliur
dari pandangan majazi ini

aku yang bodoh lagi hina
amat benar merindui.....

moga cahaya lelatu tak membutakan mataku
semoga segala puji tak ku meninggi diri
moga segala janji dapat kupenuhi
moga dapat ku hadang tikaman dari belakang

lidah setajam pisau
ku tidak akan risau

dengan dugaan
cabaran
ku pasrah,ku akur
alhamdulillah

SYUKUR..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

walamak eiii.....sekali sajak lah pulak....

hehehhe

bagus2 kalau senang2 nanti boleh ler berpuisi di pantai Kuantan, PC....heheheh