saya bakal pengurus liverpool

saya bakal pengurus liverpool

Selasa, 8 Jun 2010

Aminah Wahab's Story - The REAL Malaysia Captured on Video 1 of 6

Selain dari kisah kisah hitam putih,aku juga suka dengar cerita-cerita masyarakat.Sebab itu aku suka baca Mastika.Cerita cerita masyarakat ini boleh membuatkan aku tahu keadaan sebenar masyarakat kita yang macam macam perangai ni.Ada yang hiduphappy,ada yang sedih,susah,senang..macam macam la..Tapi aku paling suka dengar cerita orang susah sebab aku macam boleh rasa keadaan diorang nak apply itu apply ini,tertindas..

Kadang kadang aku rasa susah sangat nak hidup,tapi rupanya ada lagi orang yang susah dari aku.insaf woh!

susah juga jadi orang miskin di Malaysia ni.

bukan nak belahkan mana mana pihak,tapi kita dengar saja cerita diorang ini.


ini adalah part 1 dari 6.korang korek lah sendiri.tapi kalau aku rajin hari ini(bermakna mesin aku tidak buat hal),aku upload la nanti.

notakaki: amacam,dah cukup susah ke korang?

Tiada ulasan: