saya bakal pengurus liverpool

saya bakal pengurus liverpool

Rabu, 9 Jun 2010

taxi driver


Taxi driver atau pemandu teksi,rata rata yang aku pernah jumpa memang perangai macam ini.Peramah.Suka bercerita.Bab kritik jangan cakaplah,memang nombor satu.Kadang kadang aku terfikir diorang jadi macam ini sebab knowledge dia banyak kot.Knowledge dia banyak pula sebab dia jumpa macam macam orang.Dia kutip sana sikit,sini sikit,dia buat kesimpulan,cerita balik dekat penumpang lain.Kira dia ni macam Astro Ananda Krishnan la.Agak agak Ananda banyak tak knowledge macam astro tuh?


ini Ananda anda.kacak bukan?


Aku rasa korang pun dah penah tengok clip ini bukan?ala..yang Khairy Jamaludin berlakon tu.Kelakar juga harun ni.Kira boleh berlakon la..memang mulut jenis membebel.






Houston,kita ada masalah!

Tiada ulasan: